Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~chru5t | użytkownik

imię i nazwiskomgr Dariusz Pabis adresPomorze zarejestrowany16.05.2009 @18:37:45 ostatnio na stronie14.06.2017 @13:06:01



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu13688927
digarty48 komentarze1424 posty na forum12

komputer / sprzęt
Quad Core 2.4GH / 4 GB RAM DDR / Radeon 3850HD 512 MB RAM DDR3

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~mcklocek    24.09.2009 @22:13:17
Rozmawialem z Pawlem, ogolnie wszyscy sa za, trzeba by tylko wytypowac jednego ludzika ktory sie tym wszystkim zajmie.Cos wesze ze z tym moze byc problem
~dezzed    24.09.2009 @20:48:42
thx
~higoszi    23.09.2009 @09:13:46
dane człowieku!
~mcklocek    22.09.2009 @20:01:00
niestety nie mam wzoru, ale nie buj nic, ja napisalem co badz sam. Chyba nie wyszlo mi najlepiej bo kobity w dziekanaci kazaly mi cos dopisywac recznie.Napisz tematy pracy dyplomowej, imie, nazwisko, daty nr albumu i takie glupoty
~agnieszka1909    22.09.2009 @19:15:38
~mcklocek    17.09.2009 @07:52:49
Bylem przedwczoraj w szczecinie. Do dziekanatu chca prace pisemna w miekkiej oprawie z podpisem promotora (w twardej oprawie praca dla recenzenta i promotora, w sumie 3), cd z dyplomem, 4 foty, mala obiegowke z sekretariatu (nie ta z ktora latalismy do ksiaznicy), podanie do dziekana. Jak juz zlozysz u nich prace to dostaniesz jakis papier dla recenzenta.aha i zbadaj kto jest twoim recenzentem bo nagle sie okazalo ze moim nie jest Irek tylko Agata.Dowiedzialem sie jeszcze ze sale mozna zarezerwowac przez dziekana.To chyba wszystko, jakby mi sie cos przypomnialo to sie odezwe
~yolander    11.09.2009 @22:56:53
dziekuje pieknie
~MuKuL    09.09.2009 @13:36:33
Dziękuję. Bardzo miło dostać tak wysoką ocenę od kogoś kto siedzi w klimacie
~mcklocek    09.09.2009 @12:01:07
z tego co wiem to w miekkiej oprawie z podpisem zebra do dziekanatu
~mcklocek    09.09.2009 @11:52:19
Wiem ze trzeba zlozyc podanie do dziekana, obiegowka, iles tam zdjec, praca pisemna z podpisem promotora, zaplacic za egzamin. Nie wiem czy cos jeszcze?Wogole to wiesz czy Zebro jest w Szczecinie?
~mcklocek    09.09.2009 @10:22:33
senks men. Jak tam dyplom, masz juz cisnienia?Zlozyles juz wszystkie papiery?
~lee666    09.09.2009 @01:11:56
_______
troche wyrozumiałości dla samouka ;(
~VidiaShinigami    08.09.2009 @19:59:56
dzieki:D
_______
tylko konstruktywna krytyka! Artysci nie umarli!!!! wciaz pojawiaja sie nowi!!!!!
~SB    08.09.2009 @07:19:50
Dzięki
_______
"Mundus vult decipi ergo decipiatur"
~MindAsylum    03.09.2009 @23:19:58
:D

Nie ukrywam, że Spidey w wykonaniu McFarlane'a jest zajebisty, ale jego własny twór - Spawn, w jego wykonaniu jest badziewny.

Dopiero jeden z moich ulubionych amerykancow, Capullo, rysował to tak jak trzeba, i jeszcze Angel Medina.
_______
Obudziłem się i pamiętałem... Oczy niebieskiego psa...
~mcklocek    03.09.2009 @12:43:07
senks ziom
~sjg    02.09.2009 @09:54:43
dzieki!
_______
http://www.goverdose.pl - goverdose
~szun1    28.08.2009 @17:44:31
Dziękuję
~garcarek    27.08.2009 @16:44:30
dzięki
~mcklocek    22.08.2009 @22:45:46
owszem ten z Himena.
~CYNKA3859    15.08.2009 @23:05:05
_______
Shit happens. So... be careful.
~CYNKA3859    10.08.2009 @16:16:13
_______
Shit happens. So... be careful.
~mcklocek    09.08.2009 @09:44:31
Serwus
~Qrek    04.08.2009 @09:00:33
:D
~CYNKA3859    31.07.2009 @19:54:40
_______
Shit happens. So... be careful.
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt